, ,

Przygotowanie do wyjazdu - DT Marysza

20:42



Witajcie! Czas na nową dawkę plannerowych inspiracji!
Hello! It’s time for some New planner inspiration!


          

Odkąd mam Instaxa zdjęcia można znaleźć u mnie wszędzie – ale głównie w plannerze. Cytaty różnego rodzaju zapisuję w miejscu przeznaczonym na krótkie notatki w moim kalendarzu – myślałam, że to miejsce w ogóle nie będzie używane a tu proszę – idealny rozmiar na krótkie cytaty!
Czy wy też jesteście uzależnieni od tych cudownych naklejek Enamel?!
I’ve had photos everywhere since I bought the Instax camera – but you can find them mainly in my planner. I write down quotes in a small spot for notes in my calendar – I thought I won’t use this spot but look, it is usefull!
Are you also addicted to the amazing Enamel stickers?!


Za kilka dni wyjeżdżam na parę dni odwiedzić kogoś, kogo baaardzo dawno nie widziałam. Wyjazd, choć krótki, jest dla mnie bardzo ekscytujący! Naklejki z numerkami to wielkie odliczanie. Każdego dnia, po troszku od momentu kiedy zaczną się naklejki z numerkami będę ogarniać swój wyjazd.
There are just few days left to my trip. It’s all about visiting a friend, who I haven’t seen for ages. This trip is short, but it still is very exciting! Stickers with numbers are my countdown. I will try to make something for the trip every day in which there are stickers with numbers. 


Ostatni dzień przed wyjazdem to dzień zakupów – więc zrobiłam specjalne miejsce na listę zakupów.
The last Day before the trip is the SHOPPING day – so I made a small, special shopping list.


No a dzień wyjazdu.. będzie pełen różnych małych list (rzeczy do zrobienia, pakowania, drukowania itp.) więc musiałam powiększyć miejsce na pisanie w plannerze. Użyłam to tego papierów scrapbookingowych.
The day of my trip had to be a bit bigger than other days in my planner so I extended it. 


Jak widać miejsca zrobiło się duuużo więcej, teraz spokojnie wszystko się pomieści i będzie w jednym miejscu. Jakbym używała do ogarniania wyjazdu karteczek lub różnych notesów, to znając mnie, na pewno o czymś ważnym bym zapomniała!! A jak już mam jakąś „roboczą” listę, to przyklejam ją taśmą washi. Ale to tylko chwilowe, jak coś mi się przypomni a plannera jakimś cudem nie mam pod ręką :).
I used some scrapbooking paper and voila – there is a lot of space for all my lists!

 
UŻYTE MATERIAŁY:
- długopisy STABILO (czarny i fioletowy) http://projektplanner.pl/pl/c/Dlugopisy/126
- karty w linie FAMILY PORTRAITS http://projektplanner.pl/pl/p/Karty-Linie-2/413


You Might Also Like

2 komentarze

  1. Mam ten biedronkowy kalendarz, ale z inną okładką. Wydaje mi się, że sam w sobie jest bardzo dobrze przemyślany i wykonany. No i zostawia dużo miejsca dla własnej inwencji. U mnie trochę mniej kolorowo, trochę bardziej...codziennie i bazgrołowo. Ale inspiracje Projektu Planner niezmiernie mnie zachwycają!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie niektóre dni tez wyglądają "codziennie", czyli pełne są bazgrołów ale uwielbiam planner ozdabiać, wtedy chętniej do niego zaglądam. A planner jest fajny, choć przyznam szczerze że wolałabym zwykłe czarno białe wnętrze bez dodatków :D

      Usuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.