, , , ,

Wyznania zakupoholika

10:28

Heja! Dziś Mira z kolorowym wpisem, w którym pokazuję kolejne zastosowanie uroczych małych naklejek –kropeczek. Dopiero niedawno pojawiły się w one ofercie marki Projekt Planner, a już zdążyły skraść moje serce (chyba ze względu na swoją prostotę ;))!

Hello! It’s Mira here with colorful post where I show how I use those lovely tiny dot stickers from Projekt Planner. They are pretty new in PP offer but they I already love them with all of my heart (it’s probably because of their simplicity)!

Używam ich podczas długoterminowego planowania większych wydatków.
I use those stickers for my long-term shopping plans.


Ale w ogóle - po co to robię?

Bo jestem małym zakupoholikiem :P
Często, gdy nachodzi mnie ochota na wydawanie pieniędzy na niepotrzebne pierdoły  otwieram swój planner, gdzie zanotowaną mam listę planowanych wydatków. Dzięki spojrzeniu na tę listę wiem od razu na co warto odłożyć nadmiar pieniędzy, które jeszcze przed chwilą miałam zamiar wydać.

But actually, why do I do it?

Cause I am a little shopping-addict :P
Very often, when I want to spend some money for the things that I don’t need I just open my planner to look at the list of the things that I really want or really need. When I look at this list I know exactly where I can locate the money that I was about to spend.

Moja lista pogrupowana jest miesiącami, w których planowany wydatek zamierzam ponieść. Każdy kolor naklejek jest przypisany do konkretnego miesiąca :) Dzięki temu na mojej liście panuje porządeczek, a pełnia kolorów nastraja mnie optymistycznie (taki rewanż zamiast radości z zakupów).

The things on my list are grouped according to the months, each month has dedicated color, what makes my list clear and tidy. And the colors just make me optimistic.




A Wy? Macie czasem ochotę kupować dla samej radości kupowania? Jak radzicie sobie z planowaniem większych wydatków? Pochwalcie się koniecznie, chętnie podłapię jakieś dobre patenty :)

What about You? Do You sometimes have that need to spend some money – just to feel the joy of buying? Or maybe You would like to share Your ideas on how You plan Your spendings? I would love to see some good ideas of Yours that I could adapt for myself! Feel free to share it!

Dzięki za czas, który poświęciliście na przeczytanie mojego dzisiejszego posta!
Thanks for reading!









Produkty/products:
Planner Mine Elegance a5
Kolorowe naklejki kropeczki/Colorful dot-stickers
Spinacz strzałka/ Arrow clip

You Might Also Like

10 komentarze

  1. Świetny patent. Ja raczej nie planuję, aż tak do przodu zakupów, bardziej są to zakupy na bieżąco, ale niedługo faktycznie czeka mnie zlot i przydałoby się zaplanować sensownie co będzie mi potrzebne i co chciałabym kupić. Lubię grupować zakupy domowe typu: warzywa, owoce czy wydatki w aptece i w najbliższym czasie do tego mam zamiar wykorzystać kropeczki.
    Świetny wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Planowanie zakupów przed zlot to baaaaaaardzo dobry pomysł! Rozumiem, że zlot w Łodzi? Tak! Grupowanie zakupów kategoriami z użyciem kolorów to też świetny patent! Dzięki!

      Usuń
    2. Planowanie zakupów przed zlotem... :P Zjadło mi literki :D

      Usuń
    3. Niestety nie Łódź tylko i aż Katowice ;)

      Usuń
    4. A to tez tam bedziemy :))

      Usuń
  2. Bardzo rzadko planuję większe wydatki, jako że jestem osóbką, która bardzo często wydaje pieniądze spontanicznie. Ale w tej chwili, widząc te urocze kolorki (sama jestem już szczęśliwą posiadaczką tych naklejek i jestem w nich zakochana!), zaczynam mieć ochotę na właśnie takie wykorzystanie :)

    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Co nie? Trudno się w nich nie zakochać :D

      Usuń
    2. I również pozdrawiam serdecznie :))

      Usuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.