, , ,

Fuse Tool i planner

21:26

Cześć! Ponieważ dziewczyny ostatnio rzadziej pokazywały Wam rozkładówki, stwierdziłam że pora odświeżyć ten temat chociaż trochę :) Od jakiegoś czasu mam do zapisania trochę mniej niż zwykle- cała praca kręci się wciąż wokół przygotowań do egzaminów na studia i ćwiczeń, więc w ramach urozmaicenia stron przygotowałam sobie ciekawą przekładkę.



Ostatnimi czasy udało mi się kupić zgrzewarkę do folii- Fuse Tool :) Pierwszym projektem o którym pomyślałam była właśnie ta przekładka. Planuję jeszcze jedną, z ruchomymi kieszonkami, abym mogła trzymać w niej krótkie notatki, na które powinnam szczególnie zwrócić uwagę. Może chcielibyście zobaczyć na nią mały tutorial?




Myślę że pomysł z takimi przekładkami jest na prawdę fajny i wykorzystam go jeszcze nie raz :) Jak Wam się podoba?

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Super! ♥ Bardzo chętnie obejrzę jak zrobić coś w tym stylu :) Fuse tool to ciekawe urządzonko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej, to w następnym wpisie wszystko pokażę :D

      Usuń
  2. Nigdy nie byłam za bardzo w temacie planowania i journalingu, wciąż jestem świeżakiem. Zgrzewarka zapowiada się ciekawie, i bardzo chętnie zapoznałabym się z tutorialem do niej :)

    Czy doradzisz mi, gdzie mogę znaleźć jakieś fajne posty odnośnie journalingu? Może nie od razu bullet journal i PL, ale taki zwykły journaling. Będę Ci niesamowicie wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm... U nas do tej pory chyba nie było nic na ten temat i w sumie nie świta mi nic konkretnego, jeśli chodzi o inne strony. Co właściwie chciałabyś wiedzieć na ten temat? :) Pod kątem plannera, czy właśnie albumów? Porozglądam się i chętnie podrzucę, jeśli coś znajdę :)

      Usuń
  3. Świetnie to wygląda. Z niecierpliwością czekam na tutek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie, właśnie na takie produkty stawiam. Uwielbiam ekologiczne i proste rzeczy. ja Ci od siebie mogę polecić kosmetyki od https://alkemie.com

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.