,

Poznajemy DT: Barbara!

12:30

Zgodnie z obietnicą czas na przedstawienie DT! Przez 5 dni będziecie poznawać 5 naszych projektantek. Każda z nich przygotowała również swoją pierwszą inspirację: stronę tytułową w plannerze. Plannery kupicie w naszym sklepie, klik do sklepu. 

Kolejność zupełnie losowa, a kogo Wam dziś przedstawiamy? 


Kilka słów od Barbary:

Nazywam się Basia,
jestem mamą na dwóch etatach,dodatkowo prowadzę małą firmę.
Zajmuję się szyciem filcowym breloczków-zwierzaczków,które możecie zobaczyć na stronie Barbara Gutt Handmade Uwielbiam styl kawaii i tym stylem postaram się Was oczarować w moim plannerze Jest jedna zasada : ma być bardzo słodko :) Uwielbiam rysować,pastelowe kolory i urocze dodatki.
W roku 2015 postanowiłam sobie być bardziej zorganizowaną.
Myślę,że z plannerem bedzie mi dużo łatwiej

Prace Basi możecie znaleźć na jej blogu: http://barbara-scrapki.blogspot.com/

PLANNER BASI:


Nowy Rok,nowe możliwości.
Ale też i nowe obowiązki i sprawy do załatwienia.
Ogarnąć wszystko pomoże mi planner !
Okładka mojego planner (oczywiście różowego) to cała ja :) Musiało być słodko i po japońsku ;) Mangowa dziewczynka -Chibi będzie towarzyszyć mi przez cały rok 2015.
życzę Wam,aby okazał się on pełen inspiracji i uśmiechu Basia







LINKI DO UŻYTYCH MATERIAŁÓW:



Zapraszamy już jutro :) 
Zespół Projekt Planner!

You Might Also Like

0 komentarze

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.