,

Poznajemy DT: We Grochy!

12:30

Pora poznać kolejną z projektantek w naszym DT. Ową projektantkę rozszyfrowaliście bez większego problemu pierwszego dnia, po zdjęciu z jej okładką plannera :) Tak, jest to we grochy :)




A co ona o sobie pisze?

Lekko zwariowana, mocno roztrzepana i zakręcona. Totalnie uzależniona od szydełkowania, robienia na drutach, scrapbookingu i po uszy zakochana w papierze. Z wykształcenia papiernik. Z pasji fotograf. Moje prace pomagają wyżyć mi się artystycznie, choć wiele osób uważa że mam dziwny styl. Ja go lubię, bo uwielbiam robić plamy, mazać i drzeć. Staram się, aby moje prace przedstawiały mnie :) 

Adres bloga we grochy: http://wegrochy.blogspot.com/
Przypominamy zdjęcie plannera we grochy:



Jak pisałam jestem dość mocno roztrzepana, więc mój nowy planner i dołączenie do DT pomoże mi się zorganizować, dlatego jestem bardzo szczęśliwa, że mogę być częścią zespołu! A po za tym, ja kocham kalendarze i notatniki - w końcu są papierowe! Kocham w nich bazgrać, "próbować" rysować, ćwiczę ładne pisanie i staram się, aby były źródłem moich inspiracji:) Fajnie, że będziecie mogli zajrzeć do moich (czasem chaotycznych) zapisków i zobaczycie, jak ja to robię.



 Moja pierwsza strona jest dość kolorowa, ale taką chciałam mieć. Zamieściłam na niej słowo "BALANCE", bo jest to moje małe słówko na ten rok, chciałabym spróbować znaleźć równowagę w całym moim życiu. Jest to oczywiście ściśle związane z organizacją czasu i przestrzeni. Chciałabym znaleźć równowagę miedzy pracą (którą mam od niedawna) a resztą życia, między moimi pasjami, bo ostatnio cięgle muszę dokonywać cieżkich wyborów - druty, czy szydełko, scrapy czy album, fotografia czy czytanie książki???? Liczę na to, że uspokoi mnie to trochę i będzie mi się fajniej żyć :) Chcę często na nie patrzeć i sobie je przypominać, dlatego widnieje na pierwszej stronie :)



LINKI DO UŻYTYCH MATERIAŁÓW:


Zapraszamy już jutro!
Zespół Projekt Planner

You Might Also Like

0 komentarze

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.