, ,

Japonia w plannerze u Basi

10:41

Witajcie,
Kto zna mnie choć troszkę wie,że uwielbiam wszytko,co jest związane z kulturą Japonii.
Wchodząc do mojej pracowni, od razu można dostrzec japońskie dekoracje takie jak : laleczki kokeshi czy japońskie grafiki :) Moja miłość do Kraju Kwitnącej Wiśni rozpoczęła się już w dzieciństwie,gdy wraz z siostrą oglądałyśmy japońskie anime (bajki) i czytałyśmy japońskie komiksy (manga).
Tak zostało do dziś ,a japońskie akcenty można zobaczyć nawet w  moim plannerze :)

Japonia kojarzy mi się przede wszystkim z kolorem białym i czerwonym,skorzystałam więc z ozdobnych etykiet We R Memory Keepers.
Do tego oczywiście poszły w ruch cienkopisy: czarny i czerwony :) Uwielbiam sama malować malutkie rysuneczki-tak,jak tutaj w plannerze uśmiechnięta japonka :)






Pozdrawiam Basia
sayōnara :) "

Basia użyła tych produktów:
http://projektplanner.pl/pl/p/Marker-SMASH-Z-Klejem-Czarny-/310

You Might Also Like

0 komentarze

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.