, , ,

U Humki - świętująco :)

10:30

Hello! Kolejny tydzień u mnie:)
Tym razem rozkładówka z bieżącego tygodnia ułożyła się dość... świętująco:) Nagromadziło się w niej bowiem kilka naszych małych świąt-miesięcznic. Nie zliczę już która bycia razem z Paskudem (mężem znaczy się), 2 miesiące córci i 25 miesięcy synka. To pokazuje i uświadamia, jak czas szybko mija... Chciałam więc tym bardziej zaznaczyć te momenty, by móc je celebrować i się nimi cieszyć.
Planując ten tydzień wykorzystałam samoprzylepne etykiety, które docięłam do rozmiaru, który mi odpowiadał. Ich uniwersalność bardzo mi odpowiada i już planuję użyć ich również w innych projektach. Nie obyło się również od taśm washi, które wprost uwielbiam i wciąż nie mogę się oprzeć, żeby nie powiększać ich kolekcji:)
Oprócz tego markery, którymi można narysować co tylko się chce oraz po raz pierwszy: stempel.







Użyłam:
1. Samoprzylepne etykiety:

Pozdrawiam, Huma

You Might Also Like

0 komentarze

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.