Witajcie kochani!
Dziś chciałabym Wam pokazać, jak zmodyfikowałam przekładki
plannerowe tak, żeby pasowały do tego, co aktualnie wymaga moich zapisków.
Standardowe zakładki wyglądają tak:
A moje nowe tak:
Stworzyłam całkiem nowe działy:
PRACA-wpisuję tutaj zagadnienia dotyczące pracy, rozwoju i
pomysłów właśnie związanych z tym tematem,
KSIĄŻKI-to miejsce na zapisywanie, jakie książki już przeczytałam, a jakie chciałabym w przyszłości przeczytać. Zapisuję tutaj także książeczki, które chciałabym dla moich dzieci,
POMYSŁY-tutaj mogę się wyżyć i spisywać wszystkie moje pomysły z nadzieją, że znajdę czas na ich realizację ;-),
DZIECI-sporo trzeba przy nich pamiętać :),
MENU-tutaj gromadzę przepisy i projektuję tygodniowe jadłospisy,
i NOTATKI-czasem po prostu trzeba coś nabazgrać ;-)
KSIĄŻKI-to miejsce na zapisywanie, jakie książki już przeczytałam, a jakie chciałabym w przyszłości przeczytać. Zapisuję tutaj także książeczki, które chciałabym dla moich dzieci,
POMYSŁY-tutaj mogę się wyżyć i spisywać wszystkie moje pomysły z nadzieją, że znajdę czas na ich realizację ;-),
DZIECI-sporo trzeba przy nich pamiętać :),
MENU-tutaj gromadzę przepisy i projektuję tygodniowe jadłospisy,
i NOTATKI-czasem po prostu trzeba coś nabazgrać ;-)
Do stworzenia swoich przekładek wykorzystałam:
1. Etykiety: http://projektplanner.pl/pl/c/Etykiety/110
2. Markery: http://projektplanner.pl/pl/c/Markery/118
1 komentarze
Super!!!
OdpowiedzUsuń