, ,

Pastele u Basi

10:30

Witajcie !
To mój pierwszy poświąteczny post dla Projekt Planner.
Nadal czuję lekkie rozleniwienie i świąteczny nastrój ;)
U mnie święta były iście pastelowe, uwielbiam dekoracje i dodatki w tych kolorach.
Taki też właśnie jest mój planner na ten tydzień.
Postawiłam na dwie bazowe barwy : delikatny róż i błękit.
Przy uzupełnianiu plannera natrafiłam jednak na pewną trudność : wpisy cienkopisem z zeszłego tygodnia przebijały mi kartkę.
Znalazłam na to sposób . Cienki papier do scrapbookingu pocięłam na kawałki i przykleiłam na dni tygodnia :)
Dzięki temu planner zyskał wesołe,pastelowe tło.


Aby nie zakłócać pastelowej harmonii dodałam jedynie cienką taśmę washi i małe naklejeczki :)







Materiały:
planner :

washi tape:

klej:

W następnym tygodniu spróbuję mocniejszych,soczystszych barw :)
Słonecznie pozdrawiam
Basia



***

Przypominamy o trwającym wyzwaniu nr 2! Zostało jeszcze 5 dni na zgłoszenia! 
 - więcej informacji po kliknięciu na zdjęcie :)

You Might Also Like

0 komentarze

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.