,

Wpis z Krakowa

10:30

Hej, hej!
Dziś nadaję do Was z mojego ukochanego Krakowa, do którego wybrałam się na kilka dni. Jeszcze do niedawna w nim mieszkałam i to miasto jest mi bardzo bliskie. Aktualna moja rozkładówka jest więc wyjazdowa. Planner świetnie się sprawdza, a dzięki kieszonkom, które się wewnątrz niego znajdują, mogłam zabrać ze sobą podręczne przydasie i na bieżąco tworzyć wpisy.







Wykorzystałam:

2. Karteczki samoprzylepne: http://projektplanner.pl/pl/c/Etykiety/110
Pozdrawiam,

Huma


You Might Also Like

2 komentarze

  1. Super planer.,super wpisy...ale nóżki malucha najładniejsze))))
    Pozdrawiam)

    OdpowiedzUsuń
  2. stopki humisia sa najlepsze :) suuper :)

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.