,

Świąteczne plany u We grochy.

19:29

Kochani, dla mnie czas Wielkiej nocy jest bardzo wyjątkowy. Bardzo lubię te święta. Organizuję je u siebie, co wiąże się z dużą ilością pracy, gotowania, pieczenia i przygotowań. Jednak jeśli wszystko dobrze się zaplanuje, cała praca idzie łatwo jak po maśle. Ja zawsze muszę wszystko zapisać , aby o niczym nie zapomnieć. Zobaczcie jak ja rozplanowałam przygotowania do moich świąt.



Niestety poza ogromem przygotowań do świąt musiałam również zostawać trochę dłużej w pracy. Ale udało mi się wszystko zrobić z moich list, więc święta udało się zrobić bez większych problemów.



Wkleiłam sobie również oddzielną kartę z planem co mam ugotować i upiec.




A teraz siedzę z kubkiem gorącej herbaty, kawałkiem pysznego sernika pieczonego przez moją siostrę i cieszę się towarzystwem mojej rodziny. Mam nadzieję, że Wasze święta również minęły w spokoju i radości. A jak Wam poszło planowanie? Jestem tego bardzo ciekawa!

Pozdrawiam was bardzo serdecznie i życzę odpoczynku przez te ostatnie świąteczne chwile!
We grochy


You Might Also Like

0 komentarze

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.