,

Żółty z różowym

10:30

Witajcie wiosennie!
Na pewno każdy z Was zna takie połączenia kolorów, które pozornie do siebie nie pasują, aż się gryzą ;-) I ja do niedawna miałam jedno takie: żółty z różowym, różowy do żółtego. I co? I gdy naszła mnie chęć na różowy wpis w moim żółtym plannerze, to z radością stwierdziłam, że te dwa kolory jak najbardziej mogą ze sobą współgrać! Teraz mogę częściej eksperymentować z tym połączeniem:) Ciekawa jestem Waszych odkryć z miksowania "niepasujących" kolorów :)







Wykorzystałam:
2. Karteczki samoprzylepne: http://projektplanner.pl/pl/c/Etykiety/110

Pozdrawiam,
Huma


You Might Also Like

1 komentarze

  1. Zakochałam się w Twoim planerze ...czy notatniku...jak zwał tak zwał)
    Jest prześliczny)
    Pozdrawiam)

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.