,

Rozkładówkowy hurt! :)

18:44


Cześć! :) Pamiętacie o mnie jeszcze? Sporo się u mnie ostatnio działo, więc mogę pokazać Wam w moim plannerze aż 3 tygodnie! Pierwszy tydzień to koniec egzaminów, słodkie świętowanie końca sesji i zbieranie się do wyjazdu, ale wciąż dużą część mojego plannera zajmują tu egzaminy. Spójrzcie, nawet taki tydzień może być kolorowy!
Hello! :) Do you remember me? Lately I had a lot of work, so I can show you until three weeks! First week is end of exams and packing for travel :) Do you like this color pages? 




W drugim tygodniu przygotowywałam się do podróży i lotu :) Pierwszy raz leciałam na wakacje, więc ten dzień musiał być piękny także w plannerze :D
In second week I was preparing to travel and fly :) It is my first time when I flew by plane on holiday so this week had to be beautiful as well in my planner :D





Ostatni tydzień nadal spędziłam w podróży. Wróciłam z Grecji, szybko zmieniłam torby i pojechałam na wieś! Uff... 4 miasta w ciągu 4 dni to dla mnie za dużo... Na szczęście wszystko zapisałam i udało mi się sprawnie poradzić z tymi podróżami :) Nawet niczego nie zapomniałam!
Last week I spent in journey. I returned from Greece and quickly changed the bag and I went on the village. Uf… four cities in four days is too much for me. Fortunately, everything I had written and I was able to smoothly handle it J Even I not forgot anything!






Pozdrawiam,
Kurdupel 

You Might Also Like

1 komentarze

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.