, , , ,

Kolorowe Planowanie z Maryszą

08:00



Wakacje.. wakacje.. a planner ciągle pełny! Mnóstwo rzeczy do zrobienia, które trzeba zapisać bo inaczej się zapomni. Ale dzięki temu, że wszystko zapisuję w moim kolorowym plannerze, chętniej biorę się do pracy. Kolory dodają mi energii przez cały rok. Nie lubię gdy otaczają mnie smutne, przygaszone szarości, czernie i biele. Wszystko dookoła mnie musi być pstrokate i trochę tandetne bo inaczej będę ciągle przygnębiona! Też tak macie? Jeśli tak to zapraszam was do pooglądania stron w moim plannerze – może dzięki temu też zaczniecie używać różniastych dodatków do zapisywania planów na każdy dzień? :)
Holiday time is here.. but my planner is always full! A lot of things to do, which you have to write down Or you will forget about them! But thanks to the fact that I’m writing everything down in my colourful planner, I start every single thing from the list with pleasure! Colours give me energy for every single day. I hate being surrounded by sad, dull colours like grey, white or black. Everything around me has to be vivid or I’ll be sad! Do you feel similar? If the answer is positive – you should take a look at my planner – I’m sure that the colours will give you inspiration and energy to make your own planner look super colourful :)



Zacznijmy od poniedziałku – wczoraj wpadł mi w łapki aparat Instax mini 8, jestem nim bardzo podekscytowana i już robię mnóstwo zdjęć. Oczywiście musiałam upamiętnić moje pierwsze zdjęcia w plannerze! Planner i prosty art-journal w jednym!
Let’s start with Monday – I bought an Instax mini 8 camera yesterday and I’m very excited about it. I made a lot of photos yesterday and of course I had to put one in my colourful planner! My organizer is like an art-journal too..!






Jak widzicie ciągle sama piszę dni tygodnia – używam do tego zwykłego pędzelka i tuszu kreślarskiego. Szybkie i efektowne, naprawdę polecam! Karta z napisem „THIS” zaznacza aktualny dzień, a żółta tasiemka i alfabety pomagają mi zaznaczać najważniejsze rzeczy do zrobienia.
As you can see I still write the days of the week myself. I use a simple brush and black ink. It’s an effective and easy way to make every page look more interesting. The card with the “THIS” sign shows the actual day. The yellow washi tape and alphabets mark the most important stuff to make during the day.

  Leniwe dni też trzeba planować, prawda? Żeby potem człowiek się nie martwił, że przez relaks o czymś zapomniał. Dobrze jest ustalić taki jeden dzień w tygodniu, kiedy najważniejsi jesteśmy my sami, dzień tylko dla nas. Taki odpoczynek dodaje później energii! W tym tygodniu mam leniwą środę, dzień spędzę na szydełkowaniu i czytaniu!
I plan my lazy days too.. One day during the week should be a day just for us – this will give us energy for the next day! Wednesday is my lazy day this week, I’m going to crochet and read all day! 

 

A w sobotę..? W sobotę jest wielki dzień moich bardzo dobrych znajomych! Pod karteczką ukryte jest zdjęcie, na którym widać prezenty i rzeczy, które muszę ze sobą zabrać, bo znając mnie o czymś ważnym bym zapomniała :) 
 And what about Saturday.. well.. it’s a very important day for my good friends! Under the grey&white card you can find a photo with all  the gifts for the bride and groom and a list of things that I must take to the wedding (If I didn’t write it down I would forget about those things for sure..!!).


No, na razie koniec planowania, po weekendzie mój planner będzie dość pusty przez tydzień bo wyjeżdżamy w góry, ale po powrocie znowu wrócę do zapisywania w s z y s t k i e g o ! Teraz chciałabym wam pokazać prostą przekładkę, którą zrobiłam z pleksy i półprzeźroczystej folii. Oddziela ona codzienne plany od innych rzeczy, takich jak moja lista wakacyjnych książek które przeczytałam (mam zamiar przeczytać minimum 10 do końca sierpnia.. oby się udało!),
Ok., enough about planning.. After the weekend my planner will be a bit empty for a week because we’re leaving town and going to the mountains. Now I would like to show you my separating card which I made using thin Perspex and a translucent sticker. It divides everyday plans from other stuff like the list of books I’ve read during holidays (my goal is to read at least 10 to the end of August!),


czy listę rzeczy do spakowania na wyjazdy. Lista jest podzielona na 5 części a same rzeczy wpisuję ołówkiem, żeby móc je wymazać i wpisać inne na kolejny wyjazd :) Przynajmniej lista zawsze jest pod ręką i nie muszę jej szukać jeśli o czymś sobie przypomnę.
Or a list of things that I need to take with me to the mountains. The list has 5 parts and I write everything down using a pencil so I can easily erase it for the next trip. This list will always be near me so I can write down something whenever I come up with a new thing to pack!


Mam nadzieję, że moje kolorowe strony w plannerze dodały wam troszkę energii i że nabraliście ochoty, żeby równie kolorowo prowadzić swoje organizery!
I really hope that my colourful pages inspired you to make your own planners very vivid!

Pozdrawiam was wszystkich cieplutko,
Hugs,
Marysza

Wykorzystane produkty:
- spinacze biurowe krótkie strzałki róż
- karty kratka #1
- karty kratka #2
- karty lista „Gifts”
- karty The Best of Cat File Store
- Taśma Dekoracyjna MT Zestaw 3 Wzory 7 Gładkie
- Naklejki Enamel kropki rustykalne
- Signature Essentials Naklejki Journaling
http://projektplanner.pl/pl/p/Signature-Essentials-Naklejki-Journaling/404




 

You Might Also Like

0 komentarze

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.