, ,

Grudzień u Humy

08:05

Hej, hej!
Grudzień nie mógł nie zostać zaznaczony w moim plannerze. Powstał więc mini grudniownik.Jest podręczny, akurat na małe zapiski. Umieściłam w nim również rozpiskę projektów, które realizujemy właśnie w tym wyjątkowym czasie. Pomysły na zabawy i aktywności na każdy dzień. Nie chciałabym, żeby coś mi umknęło ;-)
Hi there!
December just can't be unmarked my planner. This is how a mini December Planner was created.
It's handy and just perfect for taking short notes. It also contains a short list of my project that I'm currently working on, as well as ideas for mini games and activities for every day. I wouldn't like to miss a thing ;-
)
 
 
Chciałabym również pokazać Wam moją ostatnią rozkładówkę. W tym tygodniu będziemy świętować pierwsze urodziny Humisi <3
Czas tak szybko leci! Dobrze, że zawsze mogę zerknąć do swoich zapisków w plannerze i powspominać :)
I would also like to show you my latest week's pages. This week we're going to celebrate Humisia's first birthday <3
Time flies so fast and it's good that I can always check my planner and freshen up my memories :)


I jeszcze mały bonus: strona plannerowa ozdobiona przez mojego synka. Chciał jak mama poplanować :) 
And just one extra thing: a planner page decorated by my son; he wanted to do some planning just like his mommy does:)

Pozdrawiam Was ciepło w ten grudniowy czas i życzę miłego świątecznego planowania!
I'm sending you my best greetings and I wish you have some nice Christmas planning!
Huma



You Might Also Like

5 komentarze

  1. Żółtego nie lubię, ale w takim wydaniu jest nawet znośny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie mogłam się przekonać do żółtego planneru, ale w Twoim wykonaniu świetnie wygląda :D Też muszę jakoś rozplanować grudzień ale najpierw muszę "oswoić" nowy planner ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym wiedziała o PP rok temu, to pewnie wybrałabym właśnie żółty, choć początkowo mnie nie przekonywał.
      A ten nowy planner do "oswajania", jaki ma kolor? :)

      Usuń
  3. Codzienne odnośniki do Pisma Świętego w grudniowniku dodatkowo pozytywnie nastrajają do działania ♥ No i Msza w intencji Hani :) Czas Adwentu jest niesamowity! A żółty planner jak zwykle mnie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, bardzo mi się podoba ten pomysł na mini grudniownik, a najlepsza strona ozdobiona przez syna ;)

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.