, , , ,

Lodówkowiec styczniowy

13:13

Witajcie!

Na tą końcówkę roku, a zarazem na początek nowego, mamy dla Was lodówkowiec. :)

Co to jest ten LODÓWKOWIEC ?
Nic innego jak kalendarz na lodówkę, który pobieracie i drukujecie do woli. 

NASZA RADA: Jeśli macie w planach dekorowanie taśmami lub naklejkami, wydrukujcie go sobie na grubszym papierze niż standardowy np. 150g, arkusz będzie sztywniejszy a obciążony dodatkami nie będzie się falował. Taki standardowy do drukarek papier ma 80g.

Co miesiąc będziemy dla Was udostępniać nowe pliki na kolejne miesiące. 
Lodówkowiec jest darmowy i można go pobierać do woli. 
Co można zyskać dzięki niemu? Pomoże Wam spisać najważniejsze wydarzenia, terminy u lekarzy czy zajęcia na uczelni. Powieszony na lodówce jest w samym centrum domu, co pozwala na szybkie informowanie domowników 
co? gdzie? i kiedy ? 

Planujecie z ProjektPlanner? Tagujcie swoje zdjęcia #planujezProjektPlanner :) 
Plany sylwestrowe już są? Koniecznie pochwalcie się w komentarzach. 

ProjektPlanner
 

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Świetny pomysł :) Spróbuję przetestować lodówkowca :)
    Plany na sylwestra są, niebawem wylądują w Miętusie :) Świetny pomysł z udostępnianiem plików w formie dokumentów do pobrania, jestem bardzo ciekawa :) I podoba mi się hasztag #planujezProjektPlanner - na pewno użyję :)
    Szczęśliwego Nowego Roku dla całego Projekt Planner! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat planowałam zrobić, a tu niespodzianka :) dzięki

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego mi trzeba było! Super! Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy pomysł, myślę, że warto z niego skorzystać bo czasami faktycznie może się przydać. Ja w swojej pracy też korzystam z kalendarza, który dostałem od https://www.stiga.pl

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.