Pejtoon i nowości.

10:04

Hejka! Nie wiem jak Wy, ale ja jestem zachwycona nowościami, które można znaleźć w naszym sklepie od kilku dni. Moje serce podbiły kolorowe kropki enamel oraz spinacze w kształcie strzałek. Oczywiście nie tylko one, ale o reszcie wspomnę w innych inspiracjach. Moja tygodniówka z zeszłego tygodnia jest raczej spokojna, w dwóch kolorach: różowym i mintajowym. Dodałam resztki papierów z biurka, taśmy washi - w tym taśmę washi z kalendarzem (znajdziecie u nas w sklepie). Zrobiłam też maleńką przekładkę związaną sznureczkiem - mogę w niej chować maleńkie kartki z ważnymi informacjami.




Jak ten czas leci! Pamiętam kiedy w styczniu nie mogłam się doczekać mojego plannera, jak go oglądałam jak przyszedł .. taki nowy, a teraz? Teraz trochę przytył 😊 W końcu minęło prawie pół roku!



Materiały:

Pozdrawiam,
Pejtoon - Marta

You Might Also Like

0 komentarze

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.