,

Róż kolorem na maj ?

10:00

Witajcie!
Patrzę w planner i nie wierzę, że jest już maj! To jeden z moich ulubionych miesięcy (słońce, kwiaty, piękna przyroda) i na dodatek dziś przypadają urodziny mojej kochanej mamy! Mogłabym siedzieć całymi dniami w ogrodzie, oczywiście scrapując lub pielęgnując ogródek, ale niestety codziennie wracam z firmy późnym wieczorem i nie jest mi dane cieszenie się naturą i tą piękną pogodą. W plannerze ten miesiąc rozpoczynam na różowo, do jego ozdobienia użyłam oczywiście taśm washi, kilku naklejek i innych dodatków. 





Wykorzystałam:
http://projektplanner.pl/pl/c/Tasmy-maskujace/99/2
Pozdrawiam,
Pejtoon

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Uwielbiam Twój planer....piszę to za każdym razem..jest kolorowy, ciekawy...po prostu aż chce się go oglądać)
    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja będę nudna, ale ten też uwielbiam. A lisek jest moim zdecydowanym ulubieńcem :D I dokładnie tak-można oglądać i oglądać :D

    OdpowiedzUsuń

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.