Tydzień u Pejtoon.

20:31

Hejka! Nie uwierzycie, ale znowu jestem przeziębiona, nie wiem co się ze mną dzieje ostatnio, mam nadzieję, że szybko dojdę do siebie.
Ten tydzień, to kolejny tydzień na wysokich obrotach i w życiu i w plannerze, ostatnie komunijne realizacje w scrapie (kartki, albumy) robię w ekspresowym tempie, a do tego dochodzi praca w ogródku! Tak jest! Postanowiliśmy przed domem zrobić sobie mały ogródek i późnymi wieczorami działamy.
W plannerze jest dość kolorów, dorobiłam również przekładkę, a wczoraj umieściłam bilet z autobusu – taki miałam kaprys. Rzadko kiedy wracam autobusem do domu, więc bilet zachomikowałam.







Z drugiej stronie na przekładce umieściłam najważniejsze zadania do zrealizowania w tym tygodniu. Jak widzicie jedno z nich do przesadzenie pomidorów – dziś muszę to zrobić. Zasadziłam w doniczce nasionka pomidorów koktajlowych, i coś za gęsto mam je posiane, boję się, że nie urosną.





Planner robi się coraz grubszy!


Materiały:

Pozdrawiam,
Marta

You Might Also Like

0 komentarze

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.