, , ,

Wakacyjny planner - inspiracja Maryszy!

17:14

Hej! Dzisiaj nadaję do was ja, czyli Maryszka :) To mój pierwszy post dla Projekt Planner i mam nadzieję, że spodoba Wam się to co przygotowałam! Kilka tygodni temu skończył mi się planner, którego używałam każdego dnia. Mimo wakacji, mam sporo zajęć (i sklerozę) więc wszystko muszę mieć gdzieś zapisane. Dlatego postanowiłam sama zrobić planner wykorzystując materiały dostępne w sklepie Projekt Planner. Przygotowałam też dla was krótki tutorial, gdybyście też potrzebowali takiego wakacyjnego organizera :)

Hello! It's my (Marysza) first post for Projekt Planner and I really hope that you will like what I prepared for you guys! I filled my planner a couple of weeks ago. I was using it every single day. Even though it's summer I still have a lot of things and activities that I need to write down because I'm really forgetful. And that's why I decided to make my own planner using things available in Projekt Planner shop. You may also need a holiday planner so I prepared a short tutorial for you :)

TUTORIAL NA WAKACYJNY PLANNER
TUTORIAL FOR A HOLIDAY PLANNER

Do zrobienia kolorowego plannera będziemy potrzebować kart FAMILY Portraits. Ja użyłam do tego trzech zestawów plus kilkanaście takiej samej wielkości kart wyciętych z grubego szkicownika.
To make your new holiday planner you will need some FAMILY Portrait's cards. I used three sets and a couple of thick white pages cut from my sketchbook.
 

Następnie za pomocą ołówka zaznaczamy na jednej karcie miejsca gdzie będziemy robić otwory dziurkaczem. Jeśli będziecie używać sprężyn do bindowania to zwróćcie uwagę na odstępny jakie ma sprężyna.
First of all you have to mark with a pencil where you would like to make your holes. If you are going to use book binding wires you need to pay attention to the spacing between individual wires.
 


Za pomocą pierwszej karty z dziurkami robimy otwory w reszcie - nie musicie za każdym razem rysować miejsc gdzie macie przyłożyć dziurkacz, wystarczy że będziecie przykładać na wzór pierwszą kartę.
Use a paper punch to make holes in your first card. Then use this card as a pattern for the rest of your colorful pages.
 
 

Wybieramy kolorową kartę na okładkę (przód i tył) i też robimy w nich otwory. Docinamy odpowiednio sprężynę do bindowania.
After making holes in every page you should choose a front and back cover and also make holes in them. Now cut your book binding wire to match your holes.
 

Przekładamy sprężyny i sprawdzamy czy przeszły przez każdą kartkę!
Put the book binding wire into your holes. Check carefully if the wire came through all your pages!



Następnie dociskamy palcami sprężyny tak, by końcówki się stykały. Róbcie to z wyczuciem, żeby były każda sprężynka wyglądała tak samo.
Now press the wires to make rings from them. Be careful and try to make every ring look the same.
 

I gotowe! Teraz wystarczy troszeczkę udekorować przód! Ja użyłam do tego Dekoracyjnych Ćwieków, spinaczy biurowych w kształcie strzałek, naklejek Enamel i naklejek dekoracyjnych.
Voila! You have finished the base for your planner. Now just decorate your front cover. I used things available in Projekt Planner shop to decorate the cover :)
 

No to do roboty! Mam nadzieję, że komuś przyda sie ten krótki tutorial. Robienie swoich plannerów daje wiele radości.. ja uwielbiam robić wszelkiego rodzaju notesiory! Teraz pokażę wam, jak mój organizer wygląda w środku.
I really hope that some of you will use this tutorial. Making your own planners is great.. I love making all kinds of notebooks! Now it's time to show you how my planner looks inside.


 
Dni tygodnia pisałam pędzelkiem, każdy wygląda troszkę inaczej. Mój planner będzie pełen inspiracji, cytatów i zdjęć żebym się uśmiechała za każdym razem jak będę do niego zaglądać!
Days of the week are written with a brish, every sign looks a bit different. My planner is going to be full of inspiration, quotations and photos. I want to smile every time I open it!

 
Nie wszystkie dni mają długie listy "To Do" więc tam gdzie mam miejsce wklejam zdjęcia z danego dnia, z jakimś bardzo miłym momentem.
Not every day has a long "To Do" list so I put photos from a specific day in the free space.


 
Notes będę nosić raczej zawsze ze sobą w torbie, dlatego też zrobiłam sobie miejsca na listy zakupów. Przynajmniej wiem, że nie zgubię karteczki i będę wiedziała co kupić!
I'm going to carry this planner with me everywhere so I also made a shopping list. At least I'm sure I won't forget about the list and I will know what to buy when I'm out!

Mam nadzieję, że mój pierwszy post was choć trochę zainspirował :) Do napisania!
Hope you like my first post :) See you!
 
Użyłam:
Used it: 
 
Marysza

You Might Also Like

0 komentarze

SUBSCRIBE NEWSLETTER

Get an email of every new post! We'll never share your address.